Używanie plików 'cookies' umożliwia prawidłowe funkcjonowanie serwisów internetowych WUM. Jeżli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Zamknij

Logowanie

|

Kontakt
 
Zakres, cele i założenia Systemu

Uczelniany System Zarządzania Jakością Kształcenia


W Warszawskim Uniwersytecie Medycznym funkcjonuje System Zarządzania Jakością Kształcenia wspierający rozwój uczelnianej kultury jakości. Ogólne ramy Systemu określa uchwała nr1/2013 Senatu Uczelni.
System służy realizacji „Polityki jakości kształcenia” Uczelni i wzmocnieniu jej potencjału dydaktycznego. Na poziomie wydziałowym, celem Systemu jest zapewnienie osiągnięcia zakładanych efektów kształcenia poprzez wsparcie indywidualnych i instytucjonalnych wysiłków w tym zakresie.
System jest tworzony przy udziale społeczności akademickiej i interesariuszy Uczelni:

Efektywność systemu uczelnianego jest weryfikowana m.in. przez zewnętrzny system zapewnienia jakości (akredytacje).

Za jakość kształcenia odpowiedzialni są wszyscy członkowie społeczności akademickiej Uczelni, w tym władze, nauczyciele akademiccy, pracownicy administracji, studenci, doktoranci oraz słuchacze studiów podyplomowych Uczelni – poprzez swoją postawę i działania.

Formalna struktura organizacyjna Systemu służy zapewnieniu, ocenie i doskonaleniu jakości kształcenia w Uczelni, jak również ma za zadanie inspirować, wspierać i koordynować indywidualne oraz instytucjonalne działania w tym zakresie.

Podstawową strukturę organizacyjną Systemu wspierającą Władze WUM w zarządzaniu jakością kształcenia tworzą:

 

 

 

Kapitał ludzki narodowa strategia spójności
warszawski uniwersystet medyczny
unia europejska
Działanie "Platformy Q" jest realizowane w ramach projektu „Q: Kultura Jakości Uczelni. Rozwój systemu zarządzania jakością kształcenia w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego."