„Strategia Rozwoju Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na lata 2012-2016”.
Strategia to długofalowy plan działania, który prowadzi do przekuwania wizji rozwoju w realne osiąganie celów. Dokument ten wytycza kierunki działania naszej Wszechnicy na najbliższe lata. Z jednej strony Strategia służy stałemu doskonaleniu działań władz Uczelni, z drugiej zaś – pokazuje, również gremiom zewnętrznym, że każda inicjatywa powstająca w Uniwersytecie jest elementem przemyślanej polityki i koncepcji rozwojowej. Strategia stanowi również wskazówkę dla władz wydziałów i całej społeczności akademickiej do podejmowania działań zgodnych z dokumentem wiodącym. Jestem przekonany, że Strategia i wprowadzenie jej zapisów w życie sprawi, że w najbliższych latach nasz Uniwersytet będzie rozwijał się bardzo dynamicznie, sprosta nowym zadaniom, przed którymi stoi polskie wyższe szkolnictwo medyczne i zwiększy się jego ranga we wszystkich obszarach działalności. Realizacja działań opisanych Strategii należy do Władz Rektorskich, ale jej powodzenie w wielkim stopniu zależy również od zaangażowania wszystkich nauczycieli akademickich, studentów i pracowników administracji, bo wspólnie jesteśmy odpowiedzialni za naszą Uczelnię.
Zachęcamy do zapoznania się pełnym tekstem "Strategii Rozwoju Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego"
„Strategia Rozwoju Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na lata 2017-2020
Dokument jest raportem SWOT, identyfikującym mocne i słabe strony głównych obszarów działania WUM, szanse i zagrożenia w obszarze nauki, dydaktyki, działalności leczniczo-usługowej. Został opracowany przez Kolegium Rektorskie i Dziekanów Wydziałów naszej Uczelni. Autorami strategii są: prof. dr hab. med. Mirosław Wielgoś – Rektor, prof. dr hab. med. Barbara Górnicka – Prorektor ds. Studenckich i Kształcenia, prof. dr hab. farm. Jadwiga Turło – Prorektor ds. Nauki i Transferu Technologii, prof. dr hab. med. Andrzej Deptała – Prorektor ds. Personalnych i Organizacyjnych, prof. dr hab. med. Krzysztof J. Filipiak – Prorektor ds. Umiędzynarodowienia, Promocji i Rozwoju, dr hab. med. Wojciech Braksator – Prorektor ds. Klinicznych i Inwestycji oraz: w imieniu Kolegium Dziekańskiego I Wydziału Lekarskiego – prof. dr hab. med. Paweł Włodarski, w imieniu Kolegium Dziekańskiego Wydziału Farmaceutycznego – prof. dr hab. farm. Piotr Wroczyński, w imieniu Kolegium Dziekańskiego II Wydziału Lekarskiego – prof. dr hab. med. Marek Kuch, w imieniu Kolegium Dziekańskiego Wydziału Nauki o Zdrowiu – prof. dr hab. med. Piotr Małkowski, w imieniu Kolegium Dziekańskiego Wydziału Lekarsko-Dentystycznego – prof. dr hab. med. Elżbieta Mierzwińska-Nastalska, w imieniu Kolegium Dziekańskiego Centrum Kształcenia Podyplomowego – prof. dr hab. med. Bolesław Samoliński. Strategię zredagowała mgr Marta Wojtach – Dyrektor Biura Prasowego – Rzecznik Prasowy naszej Uczelni.